Krizlerde Marka Yönetimi Eğitimi

Bilgi Talep Formu

    Krizlerde Marka Yönetimi Eğitimi

    EĞİTİMİN AMACI

    Kriz dönemlerinde markaların müşteriler, paydaşların ve kamuoyunun algılarında bir zarar görmemeleri için Marka Yönetiminin doğru ve etkin yapılması için gerekli tekniklerin verilmesidir.

    EĞİTİMİN İÇERİĞİ
    Krizlerin Tanımı
    Krizlere Proaktif Yaklaşım
    Krizlerde Yara Almamak İçin Yapılacak Hazırlıklar
    Kriz Sırasında Marka Yönetimi
    Krizde Markanın Karantinaya Alınmaması
    Krizde Doğru İletişim
    Marka İletişimi
    Krizde Tanıtım Stratejileri
    Krizde Sosyal Medya Yönetimi
    Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.

    Kurs Hakkında Bilgi Al

    Aşağıdaki formu doldurarak özel eğitim isteğinde bulunabilirsiniz. Formu doldurduktan sonra eğitmenlerimiz sizinle iletişime geçecektir.