EĞİTİMİN AMACI
Kriz dönemlerinde markaların müşteriler, paydaşların ve kamuoyunun algılarında bir zarar görmemeleri için Marka Yönetiminin doğru ve etkin yapılması için gerekli tekniklerin verilmesidir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Krizlerin Tanımı
Krizlere Proaktif Yaklaşım
Krizlerde Yara Almamak İçin Yapılacak Hazırlıklar
Kriz Sırasında Marka Yönetimi
Krizde Markanın Karantinaya Alınmaması
Krizde Doğru İletişim
Marka İletişimi
Krizde Tanıtım Stratejileri
Krizde Sosyal Medya Yönetimi
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
©2023 BiAKADEMİ Bilim İletişim Akademisi - Tüm hakları saklıdır.
WhatsApp us
Aşağıdaki formu doldurarak özel eğitim isteğinde bulunabilirsiniz. Formu doldurduktan sonra eğitmenlerimiz sizinle iletişime geçecektir.