EĞİTİMİN AMACI
Uzak bölgelerde çalışan satış, pazarlama, hizmet, teknik destek ve benzeri çalışanların verimli çalışmalarını sağlamak, denetlemek ve iletişimi sürdürmek için uygyulanabilecek tekniklerin verilmesidir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Merkez Dışında Çalışanlarla İletişim
Pareto Prensibi İle B2B Müşterilerin Sınıflandırılması
Rut Planlarının Oluşturulması
Bölge Çalışanların Zaman Planı
Bölge Çalışanların Hedef Tayini
Üretmesi Gereken Raporlar
Online Toplantı Teknikleri
Bölge Çalışanlarını Motive Etmek
Bölge Çalışanların Eylem Planları ve Yapılacak İşler Listeleri
Etkin Yönetim İçin Pratik Bilgiler
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
©2023 BiAKADEMİ Bilim İletişim Akademisi - Tüm hakları saklıdır.
WhatsApp us
Aşağıdaki formu doldurarak özel eğitim isteğinde bulunabilirsiniz. Formu doldurduktan sonra eğitmenlerimiz sizinle iletişime geçecektir.