Sektör Eğitimleri
Kasım 5, 2023 2024-09-08 21:09Sektör Eğitimleri
KURUMSAL YÖNETİM & GELİŞİM

Hakan Okay
Yazar – Eğitmen
Öğretim Görevlisi
EĞİTİMİN AMACI
Zaman yönetimi günümüz çalışma dünyasının en önemli yetkinliklerinden biri haline gelmiştir. Eğitim programımızın en önemli amacı, bilinen zaman yönetimi ilkelerinin haricinde, katılımcıların karar verme unsurları ile çalıştıkları kurumun stratejileri arasında bağ kurmasını sağlamaktır. Günlük iş yaşamında önceliklendirme ile hedeflere en yüksek performans ve verimlilikte ulaşılması amaçlanmaktadır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Enerjiyi Doğru Yere Odaklamak
Yaşamını Seç
Hayallerini Hedeflere Dönüştür
Yol – Hedef Modeli
İş Zamanı – Kişisel Zaman
Zaman Hırsızları
Hayır Diyebilmek
Zamanı Verimli Hale Getirmek
Proaktif Davranışın Önemi
Zaman Yönetimindeki Sorunlarınızı Keşfedin
Zaman Planlaması
Zaman Matrisi
Activity Grid / To Do List
Etkin Zaman Yönetimi ve Uzaktan Çalışan Ekiplerin Zaman Yönetimi İçin Teknikler ve Öneriler
Evden Çalışma Teknikleri (YENİ)
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Yöneticiliğin mihenk taşı kriz ve problem çözme yeteneğidir. Krizler ve problemler yöneticinin işinin sürekli bir parçasıdır. Yöneticinin işi problemleri çözmektir; onun değeri bu işi ne kadar iyi yaptığı ile ölçülür. Yöneticiler, yöneticilik faaliyetlerini aldıkları kararlar aracılığı ile yerine getirmektedirler. Yöneticilerin sahip olması gereken beceriler içerisinde en kritik öneme sahip olanı, krizleri öngörme, proaktif davranma, problem çözme ve karar verme becerisidir.
Dolayısıyla yöneticilerin problem çözme ve karar verme becerileri üzerine yapılacak çalışmalar önem arz etmektedir. Bu nedenle yöneticinin problem çözme ve karar verme aşamasında yeteneğini geliştirmesi, problem çözmek için doğru adımları atabilmesi ve karar verme sorumluluğunun farkında olabilmesi gerekmektedir. Bu eğitim ile; kurumsal yapıda ve günlük hayatta karşılaşılabilecek kriz ve sorunların sistematik bir yaklaşımla çözümüne ulaştırılabilmesi hedeflenmektedir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Krizi ve Problemi Tanımak ve Çözmek
Nasıl Krizler Bizi Bekliyor?
Krizi Öngörmek – Proaktif Olmak
Krizde Reaktif Olmanın Zararları
Kriz Sırasında Yapılacaklar
Krizi Yönetmek
Kriz Sonrası ve Yaraları sarmak
Dünyada Yaşanan Krizler, Örnek Olaylar ve Şirketlerin Tutumu
Problem Çözme Yeteneğimizi Geliştirmek
Problem Çözme Adımları
Problem Çözme Teknikleri
Karar mı Veriyorsunuz Problem mi Çözüyorsunuz?
Karar Verme ve Problem Çözme Arasındaki İlişki
Karar Gerektiren, Problemler mi? Yoksa Karar Verilecek Fırsatlar mı?
Karar Verme ve Sorumluluk
Karar Vermeden Gereken Özellikler
Karar Verme Teknikleri
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması konularına geniş bir açıdan yaklaşılan bu programda; dijital dünyanın tüm prensip ve stratejileri pratiğe dayalı olarak anlatılarak uzman yöneticiler yetiştirmek amaçlanmıştır. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, program sonunda atölye çalışmasının yapıldığı bu programda, katılımcılar interaktif katılımları ile tüm bilgileri deneyimleme şansı bulacaklardır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Dijital Dönüşüm Gerçekleri
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Dinamikleri
Dijital Dünyada Marka Yönetim Stratejileri
Performansa Dayalı Pazarlama Teknikleri
Sosyal Medya Pazarlaması
Sosyal Medyada Topluluk & İçerik Yönetimi
Sosyal CRM: Dijital Çağda Müşteri İlişkileri Yönetimi
Viral Pazarlama Teknikleri
Mobil Pazarlama ve Reklam Dünyası
Dijital Medya Planlama
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Satış ekipleri, şefleri, satış ekibi yöneticileri, takım liderleri için hazırlanan bu eğitimin hedefi; satış, rekabet ve pazar verilerini değerlendirerek, satış kârlılığı, satış stratejisi oluşturma yeteneği sağlamak, risk ve eksik tarafları görmek, fırsatları değerlendirmek, distribütör ve bayilerin verimli çalışmalarını, satış hedeflerine ulaşmak için gerekli çalışmaların yapılmasını, dağıtım kanalının ilk halkasından, son kullanıcıya kadar olan tüm değer zincirinin birbirini tetikleyerek çalışmasını sağlamaktır. Uzun süreli planlama, ancak kısa vadede alınacak aksiyonların planlanması, iç ve dış müşterilerin uyum, koordinasyon ve iletişimini sağlamak, satış ekibi içindeki kademelerde çalışanların verimli ve etkin çalışmalarını sağlamak için gerekli çalışmaların planlanması bu eğitimin kapsamındadır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Temel Satış Becerileri ve Satışta Yeni Kavramlar
Satışta Beden Dili ve Mikro İfadeler
Satış Süreçleri (7 Adım)
İkna Hiyerarşisi ve İknanın Evrensel Teknikleri
İtiraz Karşılama Teknikleri
Satış Kapama Teknikleri
Güven Verme ve Sadık Müşteri Yaratma
Müşteri Yaşam Döngüsü
Müşteri Yaşam Boyu Değeri
Tam Ürün ve Tam Hizmet Kavramı
Rekabet Analizi
Risk Yönetimi
CRM kullanımı
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Marka Yönetimi konularına geniş bir açıdan yaklaşarak; marka yaratım ve yönetim sürecinin tüm prensip ve stratejilerini, pratiğe dayalı olarak öğreterek uzman marka yöneticileri yetiştirmek amacıyla sizlerle buluşuyoruz. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, bu programda, katılımcılar marka yönetimi tekniklerinin detaylarını öğreneceklerdir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Pazarlama Evrimi
Modern Dünyada Markalama Kavramları
Stratejik Marka Yönetimi
Marka Mimarisi
Marka İmaj, Kimlik ve Kişiliği
Marka Konumlandırma Süreci
Marka İletişimi ve Deneyim Pazarlaması
Tanıtım Stratejileri
Alternatif Mecralar
Fiyat – Değer Algısı
Marka ve Ürün Yaşam Eğrisi
Marka Yönetimine Stratejik Yaklaşımlar
Vaka ve Örnek Çalışmalar
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Kriz dönemlerinde markaların müşteriler, paydaşların ve kamuoyunun algılarında bir zarar görmemeleri için Marka Yönetiminin doğru ve etkin yapılması için gerekli tekniklerin verilmesidir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Krizlerin Tanımı
Krizlere Proaktif Yaklaşım
Krizlerde Yara Almamak İçin Yapılacak Hazırlıklar
Kriz Sırasında Marka Yönetimi
Krizde Markanın Karantinaya Alınmaması
Krizde Doğru İletişim
Marka İletişimi
Krizde Tanıtım Stratejileri
Krizde Sosyal Medya Yönetimi
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Uzak bölgelerde çalışan satış, pazarlama, hizmet, teknik destek ve benzeri çalışanların verimli çalışmalarını sağlamak, denetlemek ve iletişimi sürdürmek için uygyulanabilecek tekniklerin verilmesidir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Merkez Dışında Çalışanlarla İletişim
Pareto Prensibi İle B2B Müşterilerin Sınıflandırılması
Rut Planlarının Oluşturulması
Bölge Çalışanların Zaman Planı
Bölge Çalışanların Hedef Tayini
Üretmesi Gereken Raporlar
Online Toplantı Teknikleri
Bölge Çalışanlarını Motive Etmek
Bölge Çalışanların Eylem Planları ve Yapılacak İşler Listeleri
Etkin Yönetim İçin Pratik Bilgiler
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Etkin iletişimle, bireyler arası birlikte iş yapma için ortak fikir üretme becerisinin geliştirilmesi ve iletişim yollarının açılması, kurum içinde aksayan işlerde kimin, neyi, kime bildirileceği konusundaki engellerin aşılması, biz bilincinin geliştirilmesinin sağlanması, olumlu ve olumsuz geribildirim konusunda teknik farkların fark edilmesi ve iletişim sürecinin başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi ile ilgili tekniklerin verilmesi.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Bölüm 60 dakika
İletişim Türleri ve Yöntemleri
Sözlü İletişim ve Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
Telefonda İletişim ve Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
Beden Dili İle İletişim
Etkili Soru Sorma ve Etkin Dinleme
İletişim Engelleri ve İletişim Çatışmalarını Yönetme
İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi
Kurum İçi İletişim Kanallarının Oluşturulması
Toplantı ve Grup İçi İletişim
İletişimi Geliştirmeye Yönelik Öneriler
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anetdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
EĞİTİMİN AMACI
Günümüz modern organizasyonlarının, rekabet avantajı sağlayabilmek için geleneksel kalıplardan uzaklaşarak, gelecek odaklı yönetim ve organizasyon anlayışına sahip olduğu görülmektedir. Organizasyonların, performansını arttırma, iş gücü kapasitesini en üst düzeye çıkarma, kalite standartlarında rekabet edebilecek güçte olma, verimlilik, etkinlik ve hız gibi konularda başarı sağlayabilmesi için çalışanların birbiri ile sağlıklı iletişim kurması ve farklılıkları bilerek yöneten ve yönetilen olması gerekmektedir. Bu nedenle, nasıl ki vücudumuzdaki hayatı fonksiyona sahip olan kalbimizi korumak için sağlıklı besleniyor, kontrole gidiyor, spor yapıyorsak, organizasyonların kalbi olan iş gören gücünün de olumsuz ve işletmenin aleyhine olabilecek davranışlardan uzaklaşmaları için bireysel performans ve motivasyonu en üst düzeyde tutacak, kariyer ve gelişim süreçlerine yön verecek, takım ruhunu aşılayabilecek ve aynı amaç için bir araya gelmelerini sağlayabilecek insanlar yetiştirmemiz gerekmektedir. Bu eğitim sonunda, farklı kuşaklardaki yönetici ve iş görenler arasındaki iletişim engellerinin aşılmaya çalışılması, yöneticilerin empati yeteneklerinin arttırılabilmesi hedeflenmektedir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Etkin İletişim
İletişim Yönetimi
Yöneticilerde ve Çalışanlarda IQ, EQ, CQ
Kuşakları Tanıyalım
Önceki Kuşakların Belirgin Özellikleri (Sessiz Kuşak ve Bebek Patlaması Kuşağı)
X Kuşağı Belirgin Özellikleri ve Sağlıklı İletişim İçin Öneriler
Y Kuşağı Belirgin Özellikleri ve Sağlıklı İletişim İçin Öneriler
X ve Y kuşağını Birlikte Yönetmek
Y Kuşağının X kuşağından Beklentileri ve Eleştirileri
Y Kuşağını Yönetmek için 15 Altın Kural
Y Kuşağının Kariyer Beklentileri
Y Kuşağının Gelişime Açık Alanları
Z’ler Geliyor! (Kristal Çocuklar)
Altın Çember
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkanı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Organizasyon içindeki bütün hedef kitlelerin; üretim hattında çalışanlar, yöneticiler, idareciler ve benzerleri ile ilişki oluşturma ve bu ilişkiyi sürdürme anlamına gelen iç iletişim, çalışanların işlerine, arkadaşlarına veya şirkete yönelik tutum, davranış ve duyguları ve duyarlılıkları gibi konuların sürdürülebilir iş verimliliğine katkıları aktarılmaktadır.
Eğitimin Amacı
Çalışanların kültür / değerlerini içselleştirmelerini, anlamalarını sağlamak; kurumsal gelişmeler, haberler ve kurumda ne olup bittiği konusunda bilgilendirmeye hizmet etmek, kurum çalışanlarının kaygı / sorunlarını dinleme ve öğrenme yolunu sağlayabilmek hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Üst ve orta düzey yöneticiler, yönetici adayları, tüm çalışanlar ve kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Birlikte iş yapma için ortak fikir üretme becerisinin geliştirilmesi ve iletişim yollarının açılması; biz bilincinin geliştirilmesinin sağlanması, stres kaynaklı örgütte oluşabilecek performans düşüklüğünün en aza indirilmesi; kurumsal çatışmaların daha kısa zamanda ve kolay çözümlenerek zaman ve verim kaybının ortadan kaldırılması.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Performans yönetimi kavramı ve değerlendirme sistemleri konularında bilgilendirmek, kurumun hedeflerini çalışan hedefi haline getirmek ve örnek uygulamalar ile performans değerlendirme sistemini oluşturabilme yetkinliklerini geliştirmektir.
Eğitimin Amacı:
Yöneticiler ve çalışanlar açısından Performans Yönetim Sistemi’nden beklentilerin algılanması, doğru performans planlamasının yapılmasının sağlanması, performans değerlendirmede yapılan hataların önlenmesi konusunda farkındalığın artırılması amaçlanmaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
İnsan Kaynakları Departmanı’nda Çalışanlar, yönetici ve yönetici adayları, Performans Değerlendirme Sistemi’nin kuruluşundan ve geliştirilmesinden sorumlu olan kişiler.
Eğitimin Kazanımları
Uygun motivasyon ve yönlendirmelerle kişilerin / kurumların geleceğe yönelik performanslarını geliştirerek verimliliği artırmak ve rekabetçi ortamda avantaj yakalayabilmek.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Bu eğitimle stratejik planlama ve stratejik düşünme sürecinin kurgulanması, şirket çalışanlarının ulaşmak için çabalayacağı ortak bir vizyon-misyon-şirket değerleri belirlenmesi, süreçte karşılaşılan zorlukları aşma yolları için strateji oluşturma ile ilgili temel bilgiler verilmesi amaçlanır.
Eğitimin Amacı:
Yöneticilerin, işletmelerin uzun dönemde yaşamını devam ettirmesi, sürdürülebilir rekabet üstünlüğü sağlamasına yönelik; mevcut durumunu incelemesi, bilgi toplaması, analiz etmesi, yol ve yöntem belirleyerek bunları uygulama ve değerlendirme süreçlerinin bir bütünü olan stratejik planlama konusunda da başarılı, yeni stratejiler üretebilecek kapasiteye sahip olmaları hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Stratejiyi işletme kültürü haline getirmek, çalışanlarına strateji konusunda farkındalık kazandırmak isteyen üst düzey yöneticiler, yöneticiler ve yönetici adayları ve bölüm yöneticileri.
Eğitimin Kazanımları
Stratejik planlama sürecinin nasıl yürütüleceğinin yetkinliğinin kazanılması; planlama sürecinde ve hayata geçirmede karşılaşılan zorluklar ve baş etme yaklaşımı; stratejik plan, vizyon, değişen dinamikleri yorumlama becerisi.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Ekip çalışmalarına liderlik edecek yöneticilerin ve ekibin belirlenen hedefler doğrultusunda bütünlüğünü sağlamaya yarayan teorik bilgi ve uygulamalardan oluşmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Ekiplerin performans artışlarının sağlanabilmesi, ekip motivasyonu ile ekip içindeki potansiyelin açığa çıkarılabilmesi, ekip içi iletişimin sağlıklı bir şekilde gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Ekip yönetenler, şirket yöneticileri, yöneticilik becerilerini geliştirmek isteyenler ve ekip çalışması yapmak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Emek maliyetinin düşmesi, personelin performansının, işletmeye olan sadakatinin ve motivasyonunun artması.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Değişime karşı gösterilen direncin nedenleri ve çözümlerine yönelik püf noktalar vurgulanacak, örgütsel ve teknoloji değişimlerin çalışanlar üzerindeki etkileri, çalışanların uyum sürecini kısaltmanın yolları aktarılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Kurumların ve bireylerin değişime en rahat şekilde adapte olmaları, yönetim stratejilerinde sapmalara neden olmadan performanslarını maksimize etmeleri bu süreçte, çalışanların performans ve motivasyonlarının desteklenmesi amaçlanmaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Değişim süreçlerine hızlı adaptasyon sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Esnek düşünme becerisi, değişime adaptasyon ve çevik karar alma becerisi.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Eğitim içeriği; sorumluluk alanlarının ve organizasyonun uzun vadeli başarısını sağlayacak stratejik bir zihniyet geliştirmek, diğer çalışanları da dahil ederek, stratejilerin oluşturmak ve uygulanması üzerine taahhüt oluşturmak, performansı artırmaya yönelik teknikleri belirlemek gibi konularda teorik ve pratik bilgileri kapsamaktadır.
Eğitimin Amacı:
Stratejik yönetim anlayışı ile ortalamanın üzerinde kârlılık, sürdürülebilir rekabet avantajı ve gelecekte var olmak gibi ana hedeflere ve bunların alt başlıkları; stratejik iş birimlerinde verimliliğin artması, yenilikçi yaklaşım, iç ve dış müşteri memnuniyeti, pazar koşullarına göre yapılanma, işletmenin iş yapış veya üretim modeline göre organizasyon yapısının düzenlenmesi, proaktif kriz yönetimi ve toplam kalite yönetimine ulaşmaktır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Girişimciler, şirket yöneticileri, ekip liderleri.
Eğitimin Kazanımları
İnsanları motive edebilecek, onlara liderlik edebilecek ve ilham verebilecek güçlü stratejiler oluşturabilme.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Pazar dinamiklerinin, pazar büyümelerinin, pazarı etkileyen iç ve dış faktörlerin, rekabet analizi ve pazar gelişiminin senaryolar ve oyun teorisi bakış açısından öğrenildiği bir eğitim programıdır.
Eğitimin Amacı:
Bir şirketin ilerleyeceği yolun belirlenmesinde önemli rol taşıyan pazar analizi yönteminin ne olduğu, aşamaları, nasıl uygulanacağı hakkında bilgi sahibi olmayı hedeflemektedir. Eğitim içeriğinde, analiz yöntemleri ile müşteri potansiyeli ve rakipleri hakkında veri elde etme konusunda şirketin nasıl ilerleyeceğine, doğru pazar analizi ile yükselen ciro grafiği yakalama, pazardaki potansiyel müşterileri keşfetme konularına da değinilmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Şirket yöneticisi ve çalışanları, girişimciler.
Eğitimin Kazanımları
Bir şirketin veya bir girişimcinin girmeyi planladığı potansiyel pazar hakkındaki veriyi nasıl elde edeceği ve bir yatırımının geleceği konusunda nasıl araştırma yapılması gerektiğine ilişkin bilgi ve beceri edinilmesi.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Bu eğitim; telefonda satış kurallarından, aktif dinlemeye, etkili iletişimden satışı kapatmaya kadar giden süreçlere ilişkin konuları içermektedir. Satış koşullarında değişen dinamikler, müşteri bağlılığını artırmak için telefonda satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi, müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, satış süreçleri içerisinde iletişimi etkin kullanma becerilerinin kazandırılması konuları üzerinde durulmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Bu eğitim beden dili unsurlarından faydalanmadan, göz teması kurmadan telefonda ikna etme sürecini yönetmeyi ve telefonda satış verimliliğini artırmayı amaçlamaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Satış departmanlarında çalışan uzman, orta ve üst düzey yöneticiler, satış alanında çalışmak isteyen tüm öğrenci ve yeni mezunlar, telefonda müşterilerine ulaşmaya çalışan herkes.
Eğitimin Kazanımları
Mevcut ve potansiyel müşterinin ihtiyaçlarını doğru sorgulama, ihtiyaca yönelik çözümler sunma becerisi.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Müşteri ve marka arasında duygusal bir bağ kurarak müşteriyi ürün almaya ikna etme, Fayda/Sonuç ilişkisinin ortaya konması konuları işlenerek pazarlama; detayları ve derinliğiyle ele alınmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Pazarlamada hedef belirleme, strateji oluşturma ve uygulama noktasındaki başarılı örnekleri analiz ederek, katılımcılara güncel Pazarlama öğelerinin ne yönde değiştiğini ve buna göre Pazarlama süreçlerinde hangi adımların atılması gerektiğinin öğretilmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Pazarlama yöneticileri, yönetici adayları ve diğer pazarlama departmanı çalışanları.
Eğitimin Kazanımları
Başarılı kurumsal görünümün ve devamlılığın kilit taşlarından biri olan pazarlama tekniklerinin profesyonelce uygulanması.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Mesleki tecrübesi bulunan eğitimcilerin, şirket iç eğitmenlerinin veya eğitmenliği meslek olarak yapmak isteyen kişilerin bu becerilerini daha iyi hale getirebilmelerini sağlayan ve hedefleyen programda yetişkin eğitimi prensipleri ve uygulamalar sayesinde gelişimleri sağlanmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Kişiye, eğitim öncesinden başlayarak, neyi nasıl yapacağının tüm aşamalarını ve sunum matematiğini aktarmak hedeflenmektedir. Eğitim ihtiyaç analizi yapabilme, katılımcıların öğrenme stillerine uygun öğretim modellerini kullanabilme, bilgilerin kalıcılığını sağlamaya yönelik interaktif eğitim oluşturabilme ve yapılan eğitimin etkinliği / verimliliği hakkında geri bildirim sağlama becerilerini kazandırmak amaçlanmaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Eğitmenler/akademisyenler, eğitimci olmak isteyenler, iş yerlerinde diğer personellerin eğitiminden sorumlu olan çalışanlar, yönetim kademesinde görev yapanlar.
Eğitimin Kazanımları
Yetişkin eğitiminin temel ilkelerinin, öğrenme modellerinin öğrenilmesi, etkin bir eğitim programı tasarlayabilme, zor katılımcıları yönetebilme.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
İşi gereği sunum yapan veya eğitim veren kişilerin, sunum esnasındaki performanslarını arttırmaya, sunumlarını daha etkili ve daha çekici hale getirmelerine yönelik püf noktaları içermektedir.
Eğitimin Amacı:
Topluluk önünde etkileyici bir sunum yapabilme, konuşmanın hazırlık sürecini tasarlama, sunumda etkin beden dili ve ses tonu kullanma, fikirlerini net ve güçlü bir şekilde iletilebilme, ikna edici olma, ilgi uyandırma ve ilham vererek harekete geçirme, sunumun sistematik planını yapma, baskı altında soğukkanlılığını ve öz güvenini koruma gibi yetkinliklerin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Şirket içi toplantılarda ve / veya müşterilere yönelik olarak sunum yapan / yapması planlanan ve topluluk önünde konuşma becerilerini geliştirmek isteyen tüm çalışanlar, satış temsilcileri, bu alanda kendini geliştirmek isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Yapılacak bir sunumda başarıya giden noktaları fark etme, konuşma tasarımı, stres yönetimi, ilgi çekici ve ikna edici konuşma yapma.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Eğitim içeriğimizle, mavi yakayla iletişimde olan beyaz yakalılara; insan ilişkilerini bilinçli yönlendirmek, iletişim sorunlarıyla baş etme becerisi kazandırmak, gereksiz tartışma ve zamanın boşa harcanmasını ortadan kaldırmak için ihtiyaç duyulan iletişim ve yönetim tekniklerini kazandırmak; böylelikle iş sonuçlarının olumlu yönde etkilenmesini sağlamak amaçlanmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Çalışanların ve yöneticilerin öncelikle kendilerini, sonrasında iletişim ve etkileşimde bulunduğu mavi yaka çalışanlarını tanımaya yönelik becerileri kazanmaları, çatışmaların kuruma katabileceği pozitif değerleri duruma göre analiz edilebilmeleri, çatışmalarda etkili ikna yöntemlerini kullanılabilmeleri hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Mavi yaka yönetimi konusunda bilgi kazanması faydalı olacak yöneticiler, liderler, koçlar, karar verici ve uygulayıcılar, yönetici adayları.
Eğitimin Kazanımları
İletişim akışının sağlanarak iş verimliliğinin artırılması, memnuniyetinin ve bağlılığının kazandırılması.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Perakende sektörünün dinamikleri, perakende satış yönetiminin incelikleri, stok yönetiminin kilit noktaları, teknoloji tabanlı pazarlama uygulamalarının mağaza içinde kullanımı konularında farkındalık yaratılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Artan rekabet koşullarında perakende mağazaların rekabette avantaj sağlayabilmeleri ve fark yaratabilmeleri için etkin ve verimli bir şekilde yönetilmeleri gerekmektedir. Bu amaçla hazırlanmış eğitim programı, mağazacılığın en önemli unsuru olan insan kaynağının, müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri bağlılığı, ekip yönetimi, mağaza atmosferi gibi soyut özellikleri iyi yönetebilmesi ve perakendecilere rekabet üstünlüğü sağlayabilecek pazarlama aracı olan mağaza imajını geliştirmesi hedeflemektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Mağaza personeli, mağaza yöneticisi olarak görev yapan, perakende sektöründe çalışan veya bu alanda kariyer yapmak isteyen herkes
Eğitimin Kazanımları
Satış performansının yüksek olabilmesi için etkili ekip yönetimi, mağaza yerleşimi, müşterilerin duyularına hitap edecek görsel ürün yerleşimi, hizmet ve satış yönetimini proaktif bir şekilde organize etmek.
Protokol Kuralları Eğitiminin Amacı;
Protokol; resmi ve diplomatik törenlerde, resmi ilişkilerde, toplantılarda, resmi davet ve ziyafetlerde uyulması gereken resmi kurallardır.
Sosyal alanlarda tüm ilişkilerimizde nezaket ve sosyal davranış kurallarına göre davranmamız gerekmektedir. Resmi ortamlarda ise devlet görevlilerinin mevzuatla belirlenmiş olan protokol kurallarına uyması beklenmektedir.
Protokol kelimesinin Türk Dil Kurumu sözlüğünde ise dört anlamı yer almaktadır:
- Bir toplantı, oturum, soruşturma sonunda imzalanan belge.
- Diplomatlar arasında yapılan anlaşma tutanağı.
- Diplomatlıkta, devletler arasındaki ilişkilerde geçen yazışmalarda, resmî törenlerde, devlet başkanları ile onların temsilcileri arasındaki görüşmelerde uygulanan kurallar.
- Resmî ilişkilerde ve işlemlerde ciddiyet.
Protokol kuralları; kendimizin ve ardından temsil ettiğimiz kurumun ve yurt dışında da ülkemizin itibarını korumak adına uymamız gereken kurallardır. Protokol kurallarını bilen kişilerin girdikleri ortamlarda nasıl davranacaklarını bilmeleri kendilerine güven vermekte ve bu da saygınlıklarını artırmaktadır.
Protokol Kuralları Eğitimiyle;
Protokol kurallarının özellikle yöneticiler tarafından çok iyi bilinmesi ve kurallara uyulması gerekmektedir. Yöneticiler, kurumsal temsil niteliklerinden dolayı protokol kurallarına uymak zorundadır. Bir yöneticinin bu kurallara uyması; giyimi, imajı, nazik davranışları, bilgisini konuşmasıyla ortaya koyma biçimi, saygı ve nezaket kurallarına uyması şeklinde kendini göstermektedir. Protokol kuralları eğitimiyle; yöneticilik yapan bir kişi ekibini en iyi şekilde temsil ederek personellinin saygısını, üstlerinin de olumlu görüşlerini kazanacaktır.
Protokol Kuralları Eğitiminin İçeriği;
Protokol
Protokolün Tanımı
Protokolün Uygulandığı Alanlar
Makam ve Protokol
Ast-Üst Arasında Protokol
Araç Protokolü
Tören Protokolü
Tören Konuşmalarında Protokol
Takdim, Hitap ve Selamlama
Salon Oturma Düzeni
Hitap Kuralları
Resmi Ortamlarda Hitap
Sosyal Ortamlarda Hitap
Selamlaşma Kuralları
Resmi Ortamlarda Selamlaşma
Sosyal Ortamda Selamlaşma
Tanışma ve Tanıştırma Kuralları
Resmi Ortamda Tanışma ve Tanıştırma
Sosyal Ortamda Tanışma ve Tanıştırma
Tokalaşma Kuralları
Resmi Ortamda Tokalaşma
Sosyal Ortamda Tokalaşma
Kartvizit Verme
Konuşma Adabı
Karşılıklı Konuşma
Topluluk İçinde Konuşma
Telefonla Konuşma
E-posta
Sosyal Medya
Davet Kuralları
Sosyal Ortamda Davet Kuralları
Ev Davetleri
Kahvaltı Davetleri
Brunch
Açık Büfe
Çay Davetleri
Resmi Ortamda Davet Kuralları
Yemek Davetleri
Yarı Resmi Ziyafetler
Davetiyeler
Sözlü Davetler
Yazılı Davetler
Davetiyeler
Restoranda Davetler
Oturma Düzeni
Yemek Davetlerinde Oturma Planı
Ev Davetlerinde Oturma Planı
Davetlerde Menü
Menü ve İkram Sırası
Masa Üstü Düzeni
Kuver
Servis Kuralları
Sofra Adabı
Genel Kurallar
Oturma Düzeni
Peçete Kullanımı
Çatal-Bıçak-Kaşık Kullanımı
Bardak ve Kadeh Kullanımı
Tuzluk ve Biberlik Kullanımı
Ekmek
Limon
Ziyaret Adabı
Ev Ziyaretleri
Resmi Ziyaretler
Çalışma ve İş Görüşmesi Ziyaretleri
Nezaket Ziyareti
Hediye Adabı
Hediye Verme
Hediye Alma
Çiçek
Çiçek Verme ve Davetlere Çiçek Gönderme
Toplu Yerlerde Görgü Kuralları
Cadde ve Sokaklarda
Asansör ve Merdivenlerde
Park ve Bahçelerde
Piknik Alanları ve Plajlarda
Toplu Taşıma, Taksi, Özel Araç ve Uçakta
Sigara İçme
Sinema-Konser-Tiyatroda
Konferans Salonunda
Toplantılarda
Lokanta ve Restoranda
Otelde
Giyim Kuralları
Yerine ve Zamanına Göre Giyim
Kadın
Erkek
Aksesuar
Genel Davranış Kuralları
Protokol Kuralları Eğitiminin Süresi;
Protokol Kuralları Eğitiminin süresi 2 gündür.
Protokol Kuralları Eğitimi Katılımcı Profili;
Herkese açık eğitimdir.
Eğitime katılanlara üniversite onaylı ve e-devlet kaydı olan sertifika verilecektir.
Etkili Konuşma ve İletişim Eğitiminin İçeriği:
İletişim (Sözsüz İletişim- Sözlü İletişim)
Durak-Konuşma Hızı
Konuşma Organımıza Esneklik Kazandırma (Dil-Dudak-Çene Tembelliği)
Tekerlemeler
Tonlama (Ses Bükümü)
Türkçenin Standart Konuşma Kuralları (İstanbul Ağzı)
Diyafram- Doğru Nefes Alma Teknikleri
Sağlıklı Konuşma Kuralları
Yazı Dili ile Konuşma Dili Arasındaki Ayrımlar
Vurgu Kuralları
Sesin Etkili Kullanımı
Akıcı ve Anlaşılır Konuşma (Ulama)
İyi Bir Konuşma Sesinin Özellikleri
Beden Dili-Sessiz İletişim (Toplum Karşısında Konuşma Kaygısını Yenme)
Etkili Konuşma ve İletişim Eğitiminin Süresi;
Etkili Konuşma ve İletişim Eğitiminin süresi 2 gündür.
Etkili Konuşma ve İletişim Eğitimi Katılımcı Profili;
Herkese açık eğitimdir.
Eğitime katılanlara üniversite onaylı ve e-devlet kaydı olan sertifika verilecektir.
İŞ HAYATINDA PSİKOLOJİK SERMAYE & MOTİVASYON
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Gelişmiş iletişim yoluyla güçlendirilmiş iş ilişkileri yaratıp iç ve dış müşteri hizmetleri performansını artırmayı ve artan işyeri verimliliği ve çalışan bağlılığını destekler.
Eğitimin Amacı:
Bireyler arası birlikte iş yapma için ortak fikir üretme becerisinin geliştirilmesi ve iletişim yollarının açılması, geri bildirim konusunda teknik farkların fark edilmesi ve iletişim sürecinin başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Üst ve orta düzey yöneticiler, yönetici adayları, eğitimciler, öğrenciler, satış pazarlama görevlileri, tüm çalışanlar ve kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
İletişim sürecinin başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi, kurumsal çatışmaların kolay çözümlenebilmesi ve verim kaybının ortadan kalkması.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Kişinin kendine ve duygularına dair farkındalık kazanarak içsel motivasyonunu sağlaması, zor durumları yönetme ve onlarla baş etme becerilerini geliştirerek duygusal dayanıklılığın ve mücadele ruhunun nasıl geliştirileceğine dair öğretiler kazandıran bir eğitim programıdır.
Eğitimin Amacı:
Kişilerin değişime ayak uydurabilme, karşılaştıkları krizlere karşı güçlü durabilme ve esnek çözümler yaratabilme becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, öğrenciler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Duygusal dayanıklılığı ve esnekliği, bireyin öz kaynakları ile artırabilmesi konularında bilgi, beceri, yüksek farkındalık kazandırır.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
TA yaklaşımı ile süregelen yaşam döngülerimizi tespit ederek, döngülerimizin nedenleri, içinde sıkıştığımız benlik durumları, bunların yarattığı düşünce-duygu-davranışları çözümleyip, düzenlemek ve değiştirmek; bunların liderlik yetkinliği ile nasıl harmanlanacağı konusunda bakış açıları ve teknikler paylaşılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Kendi özel hayatınızda ve iş hayatındaki iletişimi ve uyumu artırmak, insan ilişkilerini bilinçli yönlendirmek ve iş akışını yönetmek, karşılıklı anlayış geliştirerek yetişkin ego durumunu etkin kullanabilmek, kişilik çatışmalarını önlemek, bireyleri gerçek kimlik ve kişilik özellikleri ile tanıyarak anlamak ve çatışmaları çözmek hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, yöneticiler, liderler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
İletişim modellerini iyileştirme ve problem çözme, farklı bakış açıları geliştirme, benlik durumlarını bilgisi ile koçluk becerilerini geliştirme.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Kişilerin kendilerinin ve başkalarının duygusal ihtiyaçlarını anlamalarını, bu bilgiyi verimli bir şekilde kullanabilmelerini; bunun sonucunda iş/sosyal çevrelerine uyum sağlayarak hedeflerine ulaşmak için güçlendirici seçimler yapma becerisi kazanırlar. Eğitim içeriği, duygu, üretkenlik ve kalite arasındaki ilişki ile duygusal zekânın işyerindeki etkisi hakkında bilgiler verir.
Eğitimin Amacı:
Katılımcıların; özbilinç, özdenetim, motivasyon, empati, stres yönetimi gibi becerileri bireysel ve kurumsal boyutlarda kontrollü bir şekilde kullanarak, daha etkili ve kalıcı ilişkiler kurabilmeleri amaçlanmaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, öğrenciler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Karşımızdakinin duygu, düşünce ve hassasiyetlerini anlama, empati yetkinliği, algılama, öğrenme, ilişki kurma, öncelik sırasına koyma gibi fonksiyonları yerine getirirken duyguları yönetme ve sağ duyulu kararlarla ilerleyebilme, öz denetim.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Şirketlerin kurulma amacı olan en az maliyetle en fazla üretim yapmak ve kar elde etmeye çalışmada önemli adımlardan bir tanesi olan insan kaynağını verimli şekilde kullanma konusunda çalışanların sorumluluklarını bilmelerinin etkisi aktarılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
İş hayatında başarı için üstenilen görevlerin etkili ve verimli yapılması amacıyla bireylere öz sorumluluk bilincinin verilmesi ve sorumlulukla ilgili etik kuralların aktarılması hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar.
Eğitimin Kazanımları
Sorumluluk bilinci, iş birliği, sürdürülebilir verimlilik.
Eğitmen ve Kısa Biyografisi
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Bu eğitim ile çalışanlara kendi başına uygulayabilecekleri stresle başa çıkma yöntemleri, çevrelerindeki olay ve koşullarla etkileşimlerinde kullanabilecekleri yeni bakış açıları kazandırılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Kişinin yaşadığı olaylar ve karşılaştığı durumlarda duygusal ihtiyacını tanımlamasının ve bunu tespit ederek harekete geçmesinin stres yönetimindeki önemi vurgulanmaktadır. Performansı etkileyen stresi optimal seviyede tutma ve yönetilebilme, sağlıklı düşünce üretimini kalıcı olarak gerçekleştirme becerisi edindirmek ve zihinsel / bedensel olarak sağlıklı, enerjik yapının kurularak stresi dengeleme kapasitesinin arttırılması hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, öğrenciler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Stres kaynaklarını olumlu kullanabilme becerisi kazanabilmek, bireysel olarak stresi artıran nedenleri görebilmek, stres karşısında tepkilerimizin farkına varabilmek ve bireysel gelişim planı yapabilmek.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
İşletme içerisinde oluşabilecek uyuşmazlıkları önlemek için uygulanması gereken politikaları geliştirmenizi sağlar. Oluşan uyuşmazlıkları tespit etme ve tespit ettiğiniz uyuşmazlıkları uygun bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla uygulayacağınız yaklaşımları üretmenize yardımcı olur.
Eğitimin Amacı:
Farklı fikirlerden doğan çatışmaların iyi bir dengede yürütülmesi, çatışmaya rağmen ortak bir paydada birleşebilmek gibi konularda yetkinlik kazandırılması amaçlanmaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, yöneticiler, öğrenciler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Çatışmanın kökenlerinin anlaşılması, zor kişilerle baş edebilme, ortak hedefler doğrultusunda işbirliği yapabilme, çatışma çözümü için uygun stratejilerin belirlenmesi.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Sosyal ağımızda bulunan herkesi empati ile dinleyerek anlama, bu yoldan bağlantı kurarak iş birliği zemini yaratma ve herkesin ihtiyacının gözetildiği ortak çözümler üretme yolları aktarılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Gerçek anlamda verimli iletişim ve sağlıklı ilişkiler kurarak yaşam kalitemizin artması için ihtiyacımız olan şiddetsiz iletişim eğitiminde hem iş yaşamı hem de özel yaşamda nezaketin ve şefkatin iletişimdeki sözlü ve fiziksel şiddeti önleyici etkisine dair güçlü bir farkındalık yaratılması hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, öğrenciler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Olanı tarafsız olarak gözlemleyebilme yeteneği, empatik ve şefkatli iletişim becerisi, güven-saygı ve anlayış ortamı kurabilme.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Geri bildirim kültürünün oluşmasına destek olmak amacıyla, geri bildirime açık olmanın önemi vurgulanarak, iş süreçlerini daha verimli hale getirme, performansı arttırma, gelişimi sürekli kılma ve pozitif ilişkiler geliştirmeye yönelik bilgi ve teknikler aktarılmaktadır.
Eğitimin Amacı:
İnsan ilişkilerini bilinçli yönlendirmek, departmanlar arası iletişim sorunlarıyla baş etmek, geri bildirim vermenin matematiğini öğrenerek gereksiz tartışmaları ve zamanın boşa harcanmasını ortadan kaldırmak için ihtiyaç duyulan iletişim yöntem ve tekniklerin kazandırılması ile iletişimin iş sonuçlarını olumlu yönde etkilenmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar, yöneticiler, öğrenciler, kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Bireylerin performanslarını desteklemek, gelişim ve değişimine katkıda bulunmak.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Bu eğitim iş hayatında iletişimin dinamiklerine odaklanılarak hazırlanmış olmasıyla birlikte yaşamın her alanında fayda sağlayacak bilgileri içermektedir.
Eğitimin Amacı:
Organizasyonlarda, bireyler veya departmanlar arasında verilmek istenen mesajı en kısa sürede, etkileyici ve doğru biçimde karşı tarafa aktarmanın teknikleri paylaşılarak, sürdürülebilir iş verimliliğini sağlamak amaçlanmaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Üst ve orta düzey yöneticiler, yönetici adayları, iş dünyasına adım atacaklar, tüm çalışanlar.
Eğitimin Kazanımları
Bireyin daha olumlu bir atmosferde iş ilişkisi kurabilmek için uygun ortamı yaratma sorumluluğunun herkes kadar kendisinde de olduğunu fark edebilmesi ve kurum kültürüne uygun iletişim kurma becerisi.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Pandemi süreci ve uzaktan çalışma hem kişilerin ruh sağlığında hem iş süreç ve sonuçlarında bir kısım sorunların oluşmasına neden oldu. Bu eğitim organizasyonların çevik tepkiler vermesi, fonksiyonlar arası iş birliği yaratma farkındalığı ve yeni normlara hızlı ve doğru hizalanmasını sağlamak amaçlı oluşturulmuştur.
Eğitimin Amacı:
Değişen sistemde reorganizasyonu sağlamak, iş birliği kültürü yaratmak ve çalışanların içsel motivasyonunu yeniden canlandırmaktır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Tüm çalışanlar
Eğitimin Kazanımları
Yeni koşullara adaptasyon, uzaktan ekip olabilme ve iş yürütme becerisi, içsel motivasyonu sağlama.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Koçluk kültürü ile tasarlanan program, kişinin kendi potansiyelini fark ederek problem çözümünde ve stratejik yönetimde resmi daha net görmesini sağlar; iş sonuçları, performansı ve ekibi ile ilişkisi de olumlu olarak etkilenir.
Eğitimin Amacı:
Yöneticilerin liderlik yetkinliklerini içselleştirerek koçluk düşünce yapısıyla üstleri, eş değer çalışma arkadaşları ve ekiplerindeki çalışanlarla daha etkili iletişim kurmaları ve iş verimliliğinin artması hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Yöneticiler, yönetici adayları, şirket sahipleri, ekiplerine liderlik edenler, liderlik ve koçluk vasıflarını geliştirmek isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Değerler ve güçlü yönler hakkında farkındalığın artması, temel koçluk yetkinlikleri ile liderlik vasıflarının birleştirilmesi, karar verme mekanizmalarında aktif katılım ve sorumluluk alınması.
Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
İşletmenin sürdürülebilir olması ve tüm iş süreçlerinde verimliliğin sağlanması için profesyonel bir yöneticilik ve liderlik anlayışının yerleştirilmesi sağlanmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Yöneticilerin; ekiplerin gerçek performans ve potansiyellerini ortaya çıkaran durumsal liderlik anlayışını benimsemeleri, pozitif, uzun dönemli, ölçülebilir davranış değişikliklerini gerçekleştirebilmelerine yardım ederek hem kendileri hem de yönettikleri ekiplerin verimliliklerine katkıda bulunmaları, liderlik tarzlarını farklı profildeki çalışanlara göre tayin edebilme esnekliği göstermeleri hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Yöneticiler, yönetici adayları, şirket sahipleri, ekiplerine liderlik edenler ve liderlik vasıflarını geliştirmek isteyen herkes.
Eğitimin Kazanımları
Stratejik yönetim, liderlik tarzları, krizi iyi yönetebilmek, ekibin motivasyonuna katkıda bulunmak, doğru performans yönetimi.