Süre: Her eğitimin başlığının altında belirtilmiştir.
Tarih: Tarafınızdan belirlenecektir.
Önerilen Çevrim İçi Eğitim Saatleri:
Eğitimin süresine göre eğitim saatleri ardışık olarak veya takip eden günlere dağıtılarak seçilebilir. Çevrim içi eğitimler haftanın her günü organize edilebilir. Talebinize göre farklı saatlerde de çevrim içi eğitim verilebilir.
Çevrim İçi Kullanılacak Sistem: Zoom veya mevcut bir sisteminiz varsa bağlanılabilir.
Süre: 4 * 60 Dakika
Zaman yönetimi günümüz çalışma dünyasının en önemli yetkinliklerinden biri haline gelmiştir. Eğitim programımızın en önemli amacı, bilinen zaman yönetimi ilkelerinin haricinde, katılımcıların karar verme unsurları ile çalıştıkları kurumun stratejileri arasında bağ kurmasını sağlamaktır. Günlük iş yaşamında önceliklendirme ile hedeflere en yüksek performans ve verimlilikte ulaşılması amaçlanmaktadır.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 4 * 60 Dakika
Yöneticiliğin mihenk taşı kriz ve problem çözme yeteneğidir. Krizler ve problemler yöneticinin işinin sürekli bir parçasıdır. Yöneticinin işi problemleri çözmektir; onun değeri bu işi ne kadar iyi yaptığı ile ölçülür. Yöneticiler, yöneticilik faaliyetlerini aldıkları kararlar aracılığı ile yerine getirmektedirler. Yöneticilerin sahip olması gereken beceriler içerisinde en kritik öneme sahip olanı, krizleri öngörme, proaktif davranma, problem çözme ve karar verme becerisidir.
Dolayısıyla yöneticilerin problem çözme ve karar verme becerileri üzerine yapılacak çalışmalar önem arz etmektedir. Bu nedenle yöneticinin problem çözme ve karar verme aşamasında yeteneğini geliştirmesi, problem çözmek için doğru adımları atabilmesi ve karar verme sorumluluğunun farkında olabilmesi gerekmektedir. Bu eğitim ile; kurumsal yapıda ve günlük hayatta karşılaşılabilecek kriz ve sorunların sistematik bir yaklaşımla çözümüne ulaştırılabilmesi hedeflenmektedir.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 4 * 60 Dakika
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması konularına geniş bir açıdan yaklaşılan bu programda; dijital dünyanın tüm prensip ve stratejileri pratiğe dayalı olarak anlatılarak uzman yöneticiler yetiştirmek amaçlanmıştır. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, program sonunda atölye çalışmasının yapıldığı bu programda, katılımcılar interaktif katılımları ile tüm bilgileri deneyimleme şansı bulacaklardır.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 6 * 60 Dakika
Satış ekipleri, şefleri, satış ekibi yöneticileri, takım liderleri için hazırlanan bu eğitimin hedefi; satış, rekabet ve pazar verilerini değerlendirerek, satış kârlılığı, satış stratejisi oluşturma yeteneği sağlamak, risk ve eksik tarafları görmek, fırsatları değerlendirmek, distribütör ve bayilerin verimli çalışmalarını, satış hedeflerine ulaşmak için gerekli çalışmaların yapılmasını, dağıtım kanalının ilk halkasından, son kullanıcıya kadar olan tüm değer zincirinin birbirini tetikleyerek çalışmasını sağlamaktır. Uzun süreli planlama, ancak kısa vadede alınacak aksiyonların planlanması, iç ve dış müşterilerin uyum, koordinasyon ve iletişimini sağlamak, satış ekibi içindeki kademelerde çalışanların verimli ve etkin çalışmalarını sağlamak için gerekli çalışmaların planlanması bu eğitimin kapsamındadır.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 4 * 60 Dakika
Marka Yönetimi konularına geniş bir açıdan yaklaşarak; marka yaratım ve yönetim sürecinin tüm prensip ve stratejilerini, pratiğe dayalı olarak öğreterek uzman marka yöneticileri yetiştirmek amacıyla sizlerle buluşuyoruz. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, bu programda, katılımcılar marka yönetimi tekniklerinin detaylarını öğreneceklerdir.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 3 * 60 Dakika
Kriz dönemlerinde markaların müşteriler, paydaşların ve kamuoyunun algılarında bir zarar görmemeleri için Marka Yönetiminin doğru ve etkin yapılması için gerekli tekniklerin verilmesidir.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir
Süre: 3 * 60 Dakika
Uzak bölgelerde çalışan satış, pazarlama, hizmet, teknik destek ve benzeri çalışanların verimli çalışmalarını sağlamak, denetlemek ve iletişimi sürdürmek için uygyulanabilecek tekniklerin verilmesidir.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 3 * 60 Dakika
Etkin iletişimle, bireyler arası birlikte iş yapma için ortak fikir üretme becerisinin geliştirilmesi ve iletişim yollarının açılması, kurum içinde aksayan işlerde kimin, neyi, kime bildirileceği konusundaki engellerin aşılması, biz bilincinin geliştirilmesinin sağlanması, olumlu ve olumsuz geribildirim konusunda teknik farkların fark edilmesi ve iletişim sürecinin başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi ile ilgili tekniklerin verilmesi.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anetdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
Süre: 4 * 60 Dakika
Günümüz modern organizasyonlarının, rekabet avantajı sağlayabilmek için geleneksel kalıplardan uzaklaşarak, gelecek odaklı yönetim ve organizasyon anlayışına sahip olduğu görülmektedir. Organizasyonların, performansını arttırma, iş gücü kapasitesini en üst düzeye çıkarma, kalite standartlarında rekabet edebilecek güçte olma, verimlilik, etkinlik ve hız gibi konularda başarı sağlayabilmesi için çalışanların birbiri ile sağlıklı iletişim kurması ve farklılıkları bilerek yöneten ve yönetilen olması gerekmektedir. Bu nedenle, nasıl ki vücudumuzdaki hayatı fonksiyona sahip olan kalbimizi korumak için sağlıklı besleniyor, kontrole gidiyor, spor yapıyorsak, organizasyonların kalbi olan iş gören gücünün de olumsuz ve işletmenin aleyhine olabilecek davranışlardan uzaklaşmaları için bireysel performans ve motivasyonu en üst düzeyde tutacak, kariyer ve gelişim süreçlerine yön verecek, takım ruhunu aşılayabilecek ve aynı amaç için bir araya gelmelerini sağlayabilecek insanlar yetiştirmemiz gerekmektedir. Bu eğitim sonunda, farklı kuşaklardaki yönetici ve iş görenler arasındaki iletişim engellerinin aşılmaya çalışılması, yöneticilerin empati yeteneklerinin arttırılabilmesi hedeflenmektedir.
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkanı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.